Tv etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Tv etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8 Temmuz 2009 Çarşamba

OYUN DEVAM EDİYOR...

Haşmet Babaoğlu'nun yazısını okumuştum ama bundan haberim yoktu. Yazıyı haberi yan yana getirince 1-2-3 Gol Yetmez blogunda yayımlanan aşağıda ki yazıya hak vermemek elde değil. Anlicanız ligler başlamışta bizim haberimiz yok. Kombineyi aldık ama boşa gidecek herşey gibi de bir his var. Umarım geçen sezon ki gibi "BU OYUNU BOZABİLİRİZ"


Yılların 90 Dakika'sı... Bitti, gitti... Sebep; ekonomik kriz... Bilemiyorum:) Ben aklıma gelenleri açık açık yazayım, siz de "yapma yahu, bu kadar da komplo teorisi olmaz" deyin...
3 sene arka arkaya şampiyonluk sözü verdi Aziz Yıldırım. Sürekli söylüyorum; gözü dönmüş durumda, bu sezon ilgili kurumların vay haline... Hiç mi hiç sevmediğim, bu ülkede gördüğü ilgiyi haketmediğini düşündüğüm Hıncal Uluç, Fenerbahçe'ye ve Aziz Yıldırım'a en çok sallayan isim... Söylemleriyle çoğu zaman kamuoyu oluşturabiliyor... Eh, Aziz Yıldırım açısından da bu sene hiç bir şey ters gitmemeli, zemin hazırlanmalı...

-Alo, Feritçiğim...
-Gereken yapılacak başkanım...

Ama mesele Hıncal Uluç olunca çok da üzülmedim... İnönü Kapalısının bir müdavimi ve Kayseri maçında Çevik Kuvvet'in hışmına uğramasına rağmen Hıncal tarafından PKK'lılara benzetilen taraftarlardan birisi olarak bu olaya şu tezahüratla son noktayı koymak isterim;

"Noldu Hıncal nolduuu, söyle ne olduuuu, ...... ....."

gelen ya da gelecek tepkilere binaen Haşmet Babaoğlu'nun bugünkü yazısını okutmak isterim...
Haşmet BABAOĞLU'nun yazısı için
"MEDYA DA KİRLİ TEMİZLİK OPERASYONU
"

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Nasılsınız? - 27 Nisan - Tribün Liderleri


Beşiktaş - Alen Markaryan
Fenerbahçe - Sefa Kalya
Eskişehirspor - Mustafa Akgören
Ankaragücü Tribün liderleri - Koray Akdoğan - İlknur Azizoğlu - Ali İmdat
Kocaelispor - Haluk Bozo
Bursaspor - Selim Kurtulan
Trabzonspor - Adem Söğüt
Sivasspor - Yalçın Korkmazgil
Galatasaray - Sabahattin Şirin
Adıyamanspor - Abdurrahman Vural
Gençlerbirliği - Murat Kahramaner
Diyarbakırspor - Ramazan Tugay
Denizlispor - Ömer Çimen
Göztepe - Ferhat Daşdelen
Karşıyaka - Onur Kırmacı
Adana Demirspor - Göksel Tel

1. Bölüm
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_1.part1.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_1.part2.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_1.part3.rar.html

2. Bölüm
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_2.part1.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_2.part2.rar.html

3. Bölüm
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_3.rar.html

4. Bölüm
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_4.part1.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_4.part2.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_4.part3.rar.html
http://s1.dosya.tc/Nasilsiniz_4.part4.rar.html

........

1 Nisan 2008 Salı

"90 Dakika"ya 30 Dakika Kala..

Akşam erken gittim eve. Uzun zamandır evi şöyle erken saatlerde göremiyordum. Saatlerin ileri alınmasından mıdır nedir garip oldum. Neyse erken gelmişken pazartesi akşamlarının futbol programlarını kaçırmayacağım için baya sevindim. Açtım Haberturk'u karşımda Muhteşem 3'lü. Mehmet Demirkol-Okay Karacan-Uğur Meleke... Ne kadar sevindiğimi anlatamam. Nedeni 90 Dakika programından (yanlış anlamadıysam) yarım saat önce başlamaları. Ben böyle sevinirken, patlamış mısırım elimde onları dinlerken ( evet patlamış mısır elimdeki, malum bu programlar altın değerinde) dakikalar geçtikçe bir sıkkınlık başladı. Buna en büyük neden sanırım Okay Karacan'ın pazar günü Mustafa Doğan'la sunduğu Futbol Pazarı'ndaki muhabbeti tutunda istatistikler de dahil olmak üzere hemen hemen herşeyi buraya taşıması. Anlıcanız tekrarları pek sevmem. Özellikle bu üçlü arasında aynı lafların döndüğünü görünce acaip moralim bozuldu. Neyse ki 90 Dakika yetişti de kendime geldim. Saolsun Hıncal baba her zamanki formundaydı. Ben bu kadar karşıt fikirlerde olupta (Hıncal Uluç ve Mehmet Yılmaz'dan bahsediyorum, Haşmet Babaoğlu ile Fuat Aktan'ı es geçicem kusura bakmasınlar) bu kadar eğlenen iki insan görmedim. Adamlar bariz geyik yaptı uzunca ama o bile tebessümle programı izlememe yetti. Artık Futbol Kulübü programı niye tutmuyor diye kafa yoracaklarına farklı olmak için kafa patlatsınlar. Bir giriş müziğiyle olmuyo farklılık...