17 Mart 2008 Pazartesi

TR'nin TORRES'i


Akşam maçtaydım her zamanki gibi. Herşey güzel başladı güzel devam etti demeyi çok isterdim. Ama nedendir bilinmez benim bu düşünceye kapılmamam için elinden geleni yapan bi kapalı üst trajedisi muhakkak yaşanıyor. Bi ara alt tarafın özellikle "Yeter" nidaları arasında maça konsantrasyon sağlamak benim gibi maç izlemekten zevk alan insanlar için baya bir zorlaşıyor. Herneyse hakemin de iyi düşüncelere kapılmama engel olmasından bahsetmicem. Malum sahada yer alana taraflardan biri olan bizim takım olunca bu artık alışıldık bir durum benim için.
Ama maçta benim için asıl güzel olan taraftarın bu topraklardan yeni bir TORRES cıktığına dair düşünceleri. Evet, bizim topraklardan diyorum kendisi her ne kadar yabancı statüsünde oynasa da... Kendileri Burak Yılmaz+Koray Avcı+ 5 Milyon Avroluk, BJK TV'deki sayın sunucu abimizin HoloŞko olarak adlandırdığı zati muhterem Filip HOLOSKO... Evet kendileri nerdeyse Torres kadar hızlı, Torres kadar güçlü, Torres kadar öldürücü bi oyuncu. Aralarında ki tek fark "Gerçek Torres"in önce ispanya sonra da ingiliz liglerindeki güçlü savunmalara karşı böyle oynaması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder